woensdag 16 mei 2012

Armbandje


Over: Haken
Op de blog A la Sascha kwam ik een mooie tutorial tegen om een vriendschapsarmbandje met een gehaakt randje te maken. Ik dacht: leuk, ga ik doen! 
De tutorial is op zich heel duidelijk, alleen het principe van het knopen was mij nog helemaal niet bekend. Ik heb dus eerst een bandje gemaakt waarbij de knopen totaal geen knopen waren en heb dus maar even een youtube-filmpje opgezocht waar uitgelegd wordt hoe een achterwaartse, voorwaartse en combinatie van knopen werkt. 
Uiteindelijk lekker aan het knopen gegaan en vond het zo leuk dat ik het haast jammer vond dat het een armbandje werd en niet een riempje ofzo;-) Daarna een gehaakt randje en een bloemetje er aan gezet. Voila!






+ Jantine van Middendorp

3 opmerkingen:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...