donderdag 3 mei 2012

Couscoussalade

Over: Planten
In een van mijn eerste blogberichten heb ik geschreven over de groene smoothie en het idee van een meer plantaardig voedingspatroon. De argumenten voor planten en tegen vlees en zuivel vond ik wel overtuigend, maar het is natuurlijk wel wat anders om het volledig in de praktijk te brengen!  
Er zijn dan zo veel dingen die je niet meer 'mag'. Ik ging toch al snel de kaas op de boterham, het schaaltje yoghurt en de cappuccino missen! Vlees mis ik trouwens niet, dat at ik al niet zo veel en er zijn ook genoeg alternatieven (en dan heb ik het niet over een blok tofu...). 
Een voorbeeld van een gerecht wat ik vaak eet is de couscoussalade. Couscous is lekker snel klaar en met allerlei verschillende groenten te combineren. Onderstaande maaltijd bestaat uit couscous, sla met een dressing van honing, olijfolie en sinaasappelsap, pijnboompitten en geitenkaas, heerlijk!



Google

1 opmerking:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...