woensdag 2 mei 2012

Schaapjes

Over: Haken
Iedere haakster zal zich herkennen in het hebben van een voorkeur voor een bepaald genre. De één houdt van het haken van kledingsstukken, de ander van kleedjes of woonaccessoires of knuffels. En als het haken van knuffels dan je passie is (of amigurumi; de Japanse term voor gehaakte beestjes) dan heb je vast weer een, al dan niet bewuste, voorkeur voor een bepaald soort. Uiltjes, aapjes of hondjes... Ik heb het schaap als favoriet! 
Het schaapje heeft zo'n enorm zachte, fluffy uitstraling en tja naar mijn mening zijn dat hele goede karaktereigenschappen voor een knuffel. Misschien is het ook wel niet uit te leggen, daarom onderstaande voorbeelden van mijn schaapjescollectie in een poging iedereen te overtuigen!


Geïnspireerd door dit schaapje.

Patroon van Christel Krukkert







Patroon van Say- very sweet things


Google

5 opmerkingen:

  1. Het schaapje van Christel Krukkert wil ik zeker ook eens haken! Het ziet er zó lief uit.
    Ik houd er eigenlijk van om allerlei diertjes te haken, maar misschien toch dat uiltjes een favoriet van mij zijn. :)
    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja lief he! De wol voor de vacht van het schaapje van Christel is ietwat lastig haken, maar zeker de moeite waard.
      Uiltjes zijn ook zeker leuk!

      Verwijderen
  2. Wat een dotjes van schaapjes...toevallig wol gekregen om een schaapje te gaan haken en als ik die van u zo zie.... wordt het genieten ...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je hem af hebt, wil ik hem graag zien! Veel plezier!

      Verwijderen
  3. Superleuk, bedankt voor het linkje naar het magneetschaapje, ik ga het zeker ook een keertje maken! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...