woensdag 13 juni 2012

Eekhoorn met jasje

Over : Haken


Zoals in een eerder artikel beschreven had ik nogal moeite met het haken van de staart voor deze eekhoorn. 
Van Miss Creatuurtje, Joke en Hanneke kreeg ik lieve reacties met bruikbare tips. 
Ondertussen had ik de staart al wel een beetje opgegeven en was begonnen met het haken van een truitje voor de 'eekhoorn'. Ik dacht, weet je ik ga het beestje gewoon leuk aankleden en dan wordt het nog wel iets. Na wat overpeinzingen toch maar weer naar de staarten gekeken die ik al had liggen en hup gewoon de eerste er aan gezet. Want hoe leuk ik het jasje ook vond staan, het beestje was gewoon een heel raar iets zonder staart! 
En al ben ik totaal niet tevreden over de staart, het is toch maar mooi een eekhoorn geworden zo en ik hoop dat hij ter compensatie genoegen neemt met het kunnen dragen van zo'n flits jasje!;-)
. Google


+ Jantine van Middendorp

7 opmerkingen:

  1. Nou, de aanhouder wint, wat een leuke eekhoorn !!
    Ik heb het patroon ook, maar ben er nog maar niet aan begonnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och hij is toch prachtig geworden en hij hoeft zich niet te schamen hoor voor zijn staart, straks krijgt hij een complex en dat is helemaal niet nodig

    groetjs joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, nee dat is inderdaad niet de bedoeling!;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eind goed, al goed, en die staart kan er best mee door hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind dit toch een zeer geslaagd exemplaar se.. kei leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een leuke eekhoorn geworden. Tof zo'n staart in een pluizig wolletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Planten en haken kreeg de Sunshine Award van mij. Je leest er alles over op http://klaartjenel.blogspot.be/

    Lieve groetjes,

    Klaartje Nel

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...