zaterdag 23 juni 2012

Sunshine

Over: Haken
Afgelopen week kreeg ik van Klaartje Nel en van Inez van Lelo Juweeltjes de Sunshine Award! Nou, dat vind ik natuurlijk heel leuk, nogmaals bedankt!
Nu ga ik me niet aan de 'regels' houden van de award, maar dat nemen jullie me hopelijk niet kwalijk.  
Er hoort bijvoorbeeld een vragenlijstje bij. Nu weet ik niet of jullie het jammer vinden dat ik niet mijn favoriete getal ga prijs geven, daar voor in de plaats dan de volgende foto;-)
Een andere vraag was namelijk wat je passies zijn en deze foto vind ik daar mooi bij passen omdat er hier een aantal van te zien zijn. Onder andere: geloof, lezen, wetenschap en op de voorgrond haken! 
Het patroon van 'Sleeping Sarah' komt van Owishly (gratis patroon via Ravelry). Mia Zamora van Owishly maakt serieus echt prachtwerkjes, kijk deze of deze!  



2 opmerkingen:

  1. ieder zijn bezigheden hé meid.. de sunshine award is zeker en vast eentje die past bij jou.. planten kan je niet doen groeien zonder zon, niet alleen de zon zoals iedereen ze ziet maar de zon in je hart, doet je planten bloeien.. ik geloof daarin.. veel plezier ermee

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...