woensdag 5 september 2012

En nog een keer; Kirigami (3)

Kirigami, ik heb er over verteld in het eerste artikel over Kirigami en de tweede. Ik heb de smaak te pakken en heb een derde kaart gemaakt, zoals jullie boven kunnen zien. Ik vind het wel wat voor een Kerst kaart, met misschien een andere kleur A4 er achter geplakt, of wat sneeuwvlokjes in de lucht getekend. Nou ja het duurt nog wel even tot het Kerst is natuurlijk;-). Het patroon komt weer hier vandaan.

Ik was op internet wat aan het zoeken voor meer patronen en toen kwam ik op een webshop van een boekwinkeltje deze tweede-hands boekjes in goede staat tegen. Voor een mooi prijsje heb ik ze gekocht en ik kan eigenlijk niet wachten om er wat uit te maken. Maar ik moet eerst wat kopietjes maken van de patronen, zodat ik ze eventueel meerdere keren kan gebruiken. 
Als ik nog iets heeel moois maak, ga ik het hier natuurlijk weer showen!



2 opmerkingen:

  1. Wat mooi zeg, misschien ga ik het ook een keer proberen het ziet er zo leuk uit

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me wel priegelwerk...maar wel heel mooie kunstwerkjes !

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...