woensdag 12 september 2012

Tip voor een uitje: Orchideeënhoeve

Als je van orchideeën en/of van vlinders houdt dan moet je eigenlijk een keer bij de Orchideeënhoeve in Luttelgeest geweest zijn. 
Ik ben er afgelopen zomer een dagje geweest en ik heb nog nooit zo veel soorten en bijzondere orchideeën gezien. Ook zijn er een aantal tuinen met allerlei exotische planten en dan is er nog de vlindertuin. Toen ik die tuin binnenliep keek ik met verbazing naar alle vlinders die om ons heen vlogen. Van helder blauw (die nooit even stil zaten en dus niet te fotograferen waren helaas) tot fel geel, vleugels met ogen, effen of met ingewikkelde patronen en van groot tot klein. 
Een aanrader!

Mijn vader heeft deze mooie foto's gemaakt!
Voor meer informatie over de Orchideeënhoeve: www.orchideeenhoeve.nl   

3 opmerkingen:

  1. net de site even bekeken.. idd leuk voor foto's te maken ook.. is voor ons wel 274km rijden maar de moeite om een weekendje te boeken.; dank je wel voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. 274 km is wel erg ver, dan kun je inderdaad beter een weekend er aan vast plakken! Ook leuk om bijv langs het IJsselmeer te wandelen!

      Verwijderen
  2. hoi,

    wat maak je alles voor mooi dingen.Ik ga nu even op je blog lezen over je haakwerk.

    groetjes Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...