donderdag 24 oktober 2013

Haaknaaldenmapje



Dit is toch wel echt een super leuk projectje geweest.
Ik bewaarde en vervoerde mijn haakbenodigheden vaak in een pennenetui of los in een tasje of in een soort van toilettas. Niet echt handig dus. En zeker niet zo professioneel uitziend als een echt haaknaaldenmapje!
Het patroon komt van Priscilla Crochet en klik hier voor de link.

Het is even uitvinden hoe het patroon werkt, maar als je het dan door heb, is het heel leuk om voor elk van je favoriete haaknaald een vakje te maken. Daarna heb ik voor andere essentiële benodigdheden zoals naalden en steekmarkeerders, vakjes en haakjes bedacht. Zo heb ik alles bij de hand wat ik normaal gesproken nodig heb.

De buitenkant dan is gewoon heerlijk recht toe recht aan toeren haken. Het knoopje heb ik omhuld met een bloemen stofje om het mapje te kunnen sluiten.

Een aanrader om te maken!

groetjes,
Jantine

9 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad erg handig en leuk om te maken. Je haakt ook mooi strak en gelijk en de kleurencombinatie is prachtig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad erg handig en leuk om te maken. Je haakt ook mooi strak en gelijk en de kleurencombinatie is prachtig:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kan je bij uitzondering het basispatroon op je blog vertalen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi 'anoniem' ,
      Het hele patroon vertalen is wel een heel werk;)
      Welk stuk vind je lastig, je mag me wel een mailtje sturen hoor met vragen! Gr, Jantine

      Verwijderen
    2. Ik vind het toch ook moeilijk hoor, zo'n patroon in het Engels. Spijtig, want het is super mooi. :-(

      Verwijderen
  4. Wat een leuk idee en zo mooi uitgevoerd! Lijkt me wel heel handig om alles zo bij elkaar te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sla hem op, bedankt voor het delen. de jouwe is erg leuk geworden.
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuk! Ik ga hem morgen ook proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...