vrijdag 14 februari 2014

Wat heb ik aan de haaknaald.

Soms lijkt het alsof ik weken lang niks kan laten zien hier op deze blog terwijl ik toch bijna dagelijks wel een bolletje wol in mijn handen heb, en er nog iets mee doe ook!
Dus daarom maar even een tussendoor blogje over wat er allemaal aan mijn haaknaald zit.

Laat ik met het oudste beginnen:
Nog lang niet klaar en ik heb het nu al maanden aan de kant liggen. Ik vind het nog steeds een leuk project hoor, dus ik ga er later zeker mee verder.

Het 750-vierkantjes-project. Zie hier voor de laatste update. 
Nog 387 te gaan:-)


De twee fotootjes boven zijn van haakwerkjes die bijna klaar zijn. De twee onderste geven de bolletjes wol weer voor twee nieuwe projectjes. 
Genoeg te doen dus!




4 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd naar de eindresultaten van je haakwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat! Het begin ziet er al goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel! Ik laat het zo snel mogelijk zien op mijn blog als het af is:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk hoor. Wat een werk zeg al die granny's!!
    erg knap dat je aan zo' n groot project ben begonnen!!

    BeantwoordenVerwijderen

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ik vind het erg leuk als je een bericht achter laat! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...